0

УСЛОВИЯ ЗА ВРЪЩАНЕ

Продуктът може да бъде върнат в срок от 14 дни от доставката му.

За да бъде осъществено връщането моля, пишете ни на [email protected] и ние ще Ви дадем инструкции за връщането.

Транспортните разходи за връщане се покриват от КУПУВАЧА. Връщането на самия продукт ще се осъществи при спазване на следните условия:

1) Продуктът трябва да е неотварян и неизползван, без каквито и да е външни следи от употреба.

2) Целостта на продукта не трябва да бъде нарушена - трябва да бъде изпратен обратно до нашият офис в състоянието, в което е получен.

3) Да не е увредена опаковката му /пликът да не е измачкан, зацапан, разкъсан, облепен с тиксо/.

Ако посочените по-горе условия не са спазени, си запазваме правото да откажем връщане.

УСЛОВИЯ ЗА ВРЪЩАНЕ/РЕКЛАМАЦИЯ НА ЗАКУПЕНА СТОКА

Срокът за връщане е 14 /четиринадесет/ дни, считано от датата на получаване на стоката. В обратно изпратената пратка освен формуляр за връщане на закупена стока, трябва да бъде приложено и доказателството за закупуването (касов бон получен от куриера, фактура). Задължително условие е закупените продукти да са в изряден търговски вид, без нарушена опаковка и без да са използвани (разпечатване на плика се счита за нарушена цялост на опаковката). Стоката може да бъде върната в офиса на фирмата чрез куриер. Транспортните разходи са за сметка на Клиента и не се възстановяват. Пратки, изпратени с наложен платеж не се приемат.

След получаване на върната стока и прегледа й (информация за което ще бъде изпратена по e-mail или телефон), стойността без транспортните разходи се възстановяват на Клиента – в брой или по сметка в срок от 30 /тридесет/ дни. Стока, чието връщане/рекламация не може да бъде приета (например ако е изпратена след посочения срок, ако не е придружена с касова бележка, ако е разопакована) ще бъде изпратена обратно на Клиента за негова сметка. Ако по някаква причина, Клиентът е сбъркал и е посочил продукт, различен от това, което е искал и до изпращане на поръчката не е установил грешката си, може да се свърже с офиса на фирмата, за да бъде взето решение как ще се процедира. Всеки случай се разглежда индивидуално. Разходите за връщане на продукт и изпращане на новозаявен са за сметка на Клиента. Ако новата поръчка е с по-висока стойност /цена/, се доплаща разликата. Доставчикът е в правото си да откаже връщането на продукт по свое усмотрение, ако обстоятелствата го налагат. На рекламация подлежи всяка стока, която не отговаря на заявената от Клиента. Клиентът може да я откаже още с получаването от куриера и да не я приеме от него.

При явно несъответствие на получената стока със заявената, незабавно се свържете с нас на телефонният номер обявен в сайта. Несъответствието се проверява по наименованието на продукта в заявката и наименованието на продукта, който е получил Клиента. При установяване на такава грешка, Клиентът връща продукта за сметка на Доставчика и му се изпраща верния.

На рекламация не подлежи стока, за която Клиента е бил предварително предупреден за несъответствие или дефект, както и за стоки, чието несъответствие се дължи от материали предоставени от клиента. Ако при получаването на стока, тя е с нарушена или разпокъсана опаковка, рекламацията ще бъде уважена само в присъствието на куриера още при самото получаване на стоката. В този случай незабавно се свържете с нас по телефона или направете рекламация на куриера.

Рекламацията се удостоверява със запис в товарителницата от получателя, в момента на получаване на пратката. Рекламации, отнасящи се до механични повреди, възникнали по време на транспорта, ще бъдат разглеждани само въз основа на протокол за рекламация, изготвен в присъствието на куриера. В случай на видима повреда на пратката в момента на нейното предаване се изготвя констативен протокол (в два еднообразни екземпляра), в който е описано констатираното състояние на пратката и нейната опаковка. В този случай Клиентът може да откаже получаването на пратката или да я вземе на своя отговорност. В случай, че Клиент приеме такава пратка и не предяви своите претенции пред куриера с получаването ѝ отговорностите по рекламация се прехвърля към куриера, доставил пратката на Клиента. При такива обстоятелства важат условията за рекламация на пратки на съответната куриерска фирма.

При предявяване на рекламация в срок до 30 /тридесет/ работни дни от датата на покупката при спазени всички условия на магазина, както и всички действащи законови разпоредби, Клиентът може да претендира за възстановяване на заплатената сума, за замяна на стоката с друга или за отбив от цената. Всички разходи, които Клиентът е направил за получаването и връщането на закупената стока, комисионни на банки и други разходи извън сумата по стойността са за сметка на Клиента. Няма право на рекламация лице, което се явява трета страна при получаването на пратката и не е основният платец по нея.

ОБСЛУЖВАНЕ НА ВРЪЩАНЕ/РЕКЛАМАЦИЯ

Обслужването на рекламации става по реда описан по-долу. Попълване на формуляр за връщане/рекламация с описано подробно становище на причините за връщане/рекламация. След получаване на формуляра Доставчикът връща отговор на Клиента на валиден e-mail адрес. Доставчика си запазва правото да не приеме констатацията на Клиента, ако прецени, че основанието му за връщане/рекламация е неоснователно или е следствие на неправилна употреба от страна на Клиента. В случай, че от получения формуляр не става ясно за причините по предявената рекламация, доставчикът уведомява Клиента за правата му по подходящ начин /телефон или валиден e-mail/. Клиентът връща закупения продукт по удобен за него начин и за негова сметка до офиса на фирмата. Важно е пратките да бъдат добре опаковани. За всяка стока върната с рекламация се съставя констативен протокол и след преглед се попълва становище с приемане или отхвърляне на предявената рекламация.

Срокът, за който Доставчикът трябва да излезе със становище пред Клиента в законоустановения срок – до 10 /десет/ дни след предявяване на рекламация. След оформянето на констативния протокол и приемането на рекламацията като основателна, Доставчикът уведомява Клиента по телефон или e-mail и предприема следните действия по обслужване на рекламацията:

1. Изпраща на Клиента нов продукт от същия вид за собствена сметка

2. В случай, че не може да бъде подсигурен същия продукт предлага варианти за избор на друг продукт на същата стойност

3. В случай, че не може да бъде подсигурен същия продукт доставчикът възстановява стойността на Клиента по законоустановения ред.

При отхвърляне на предявената рекламация и попълнен констативен протокол Доставчикът уведомява Клиента за становището си, като изпрати копие от констативния протокол на посочения от Клиента e-mail адрес. Клиентът уведомява доставчика по телефон или чрез e-mail за последващи действия относно рекламационният продукт.

При заявяване за обратно получаване, продуктът и констативния протокол се изпращат на Клиента по удобен за него начин, като разходите по получаването са за негова сметка. Ако в 30 /тридесет/ дневен срок след уведомяването, Клиентът не потърси стоката си, Доставчика запазва правото си да се разпорежда със стоката както намери за добре и не дължи никакви суми, както по стойността на продуктите така и по направените разходи за тях на първоначалния им притежател.